Friday, February 24, 2017

Si ti japim fëmijëve paracetamol

Paracetamoli është një nga më të përdorurit si medikament, sidomos në sëmundjet e vogla, të vuajtura nga shumë fëmijë. Por shpesh ky medikament nuk është përdorur në doza të sakta, që e bën atë më pak të efektshëm dhe më të rrezikshme. Zakonisht Paraceti përdoret për lehtësimin e dhimbjeve dhe për reduktimin e etheve. Gjithashtu dhe nëse fëmija juaj ka temperaturë nuk është gabim nëse i ordinohet paracetamoli, pasi ky medikament ndihmon në imunitetin e trupit. Kur nuk ofrohet në doza të sakta, fëmijën tuaj e shqetëson e vendos në siklet, mund të çojë në netë shumë të shqetësuara për prindërit.
Doza e saktë: e paracetamolit për një fëmijë nuk varet nga mosha e tij, por nga pesha e fëmijës. Doza e zakonshme është 15 mg për kilogram të peshës. Shkurt nëse një fëmijë peshon 10kg doza që duhet ti ofrohet është 150 mg. Kjo dozë mund të merret çdo 4 orë, jo më shumë se 4 herë në ditë nëse është e nevojshme. Ju nuk duhet të tejkaloni dozën e rekomanduar, përveç me këshillën e mjekut tuaj. Asnjë fëmijë nuk duhet të marr më shumë se 90mg për kilogram në ditë. Shumicës së fëmijëve ju ordinohet paracetamol në formë shurupi, jetike për reagim të mirë. Problemet mund të lindin rreth dozimit të tij. Mos harroni se ‘’mg’’ është njësi matëse për gjera të ngurta, ndërsa ‘’ml’’ është njësi matëse e vëllimit të lëngjeve, pra nëse një shishe e paracetamol – shurup është 100 mg/ml, një fëmijë ka nevojë për 1.5 ml.
Nëse ju e keni përdorur siç duhet paracetamoli është një ilaç i dobishëm për të berë fëmijët tuaj më të rehatshëm, kur ata kanë sëmundje apo dhembje të lehta.

0 comments:

Post a Comment